Employer Branding bij INTRUM

Intrum maakt furore door de medewerkers tijdens een dag vol verrassingen in the spotlight te zetten als echte helden. 

DE UITDAGING

Toen Intrum overgenomen werd door een nieuwe grote Zweedse speler, wilden ze hun medewerkers bedanken voor hun inzet en in de bloemen zetten. Op die manier hoopten ze bij te dragen om van het nieuwe verhaal een succes te maken. Ze wilden de lancering van de nieuwe huisstijl met nieuw logo en nieuwe waarden niet zomaar laten voorbijgaan. Het was belangrijk hier acties rond op te zetten.  

DE ACTIE

Het Hallelujah-concept “We could be heroes” sloot perfect bij deze uitdaging aan. De mensen werden expliciet benoemd als helden van het verhaal. De ganse dag zat vol verrassingen terwijl het bedrijf wel operationeel gehouden werd.

hero-intrum

HET RESULTAAT

Deze big bang is niet onopgemerkt voorbijgegaan. Ze hebben furore gemaakt binnen de grotere groep als land dat er het beste uitkwam. Zelfs op EU niveau werden ze meegenomen als voorbeeld van een vestiging dat de launch niet gemist had.
De mensen voelen zich meer betrokken bij het bedrijf. Ze spreken er nog van. De foto’s hangen nog altijd aan de bureaus.

 

 

Wil jij je medewerkers een Shot of Happiness geven? Aarzel niet en...

Connect with us

 

Case

gerelateerde artikels

doodle-whitepaper-icon

Een citytrip tijdens de pauze bij Mobile Vikings

De medewerkers van Mobile Vikings konden samen op citytrip naar Barcelona, gewoon tijdens de pauze op het werk zelf.

Read More

Eye-opening Happiness Kick-off bij Chiesi

De kick-off van een Happiness traject: inzicht, beleving en fun!

Read More

Hallelujah in gesprek met Niki Mistiaen, Employee Happiness Advisor TVH

Jongeren hebben de sleutel tot meer werkgeluk zelf in handen volgens Niki Mistiaen, Employee Happiness Advisor bij TVH: “Het begint allemaal met geloven in jezelffalse

Read More