Op basis van wetenschappelijk onderzoek (happiness is voor ons serious business) hebben wij een meetinstrument ontwikkeld waarmee de vinger aan de pols van het bedrijf gelegd kan worden, waarmee bedrijven te weten kunnen komen wat er écht omgaat in de hoofden van werknemers.
Let wel: een serious meetinstrument staat niet gelijk aan een saai meetinstrument. Lange lijsten met meerkeuzevragen gebruiken we bewust niet. Onze barometer is een beleving, een creatieve bevraging die een maximale opkomst en openheid garandeert.
Wij parkeren weldra ons mobiel lab op jullie parking en zetten de deuren open voor een gamified vragenlijst die je zal verrassen: de vragen komen in een originele spelvorm, waardoor je haast niet anders kan dan spontaan en eerlijk te antwoorden. De resultaten van deze ervaring vertalen we vervolgens naar een programma op maat van jouw noden.
Een ergonomie traject uitwerken wanneer je mensen op locatie bij klanten werken is niet eenvoudig... In deze case bieden we alvast een oplossing.
Read MoreDe KBVB kreeg nieuwe inzichten in de werkbeleving van hun medewerkers dankzij het Happiness Lab.
Read MoreSportinitiatieven en enkele tevredenheidsenquêtes: allemaal goed en wel, maar hoe pak je de happiness van je werknemers op een structurele manier aan?
Read MoreWerknemerstevredenheid verhogen lukt het best als je daarvoor on-site acties organiseert. Transuniverse Forwarding voegde de daad bij het woord en klopte bijfalse
Read More