Medewerkers-bevraging saai? Hell No!

LAB

Op basis van wetenschappelijk onderzoek (happiness is voor ons serious business) hebben wij een meetinstrument ontwikkeld waarmee de vinger aan de pols van het bedrijf gelegd kan worden, waarmee bedrijven te weten kunnen komen wat er écht omgaat in de hoofden van werknemers.

Let wel: een serious meetinstrument staat niet gelijk aan een saai meetinstrument. Lange lijsten met meerkeuzevragen gebruiken we bewust niet. Onze barometer is een beleving, een creatieve bevraging die een maximale opkomst en openheid garandeert.

Belevingsgerichte bevraging ervaren?

 

Meten is spelen

doodle-idea
Wij meten terwijl jullie spelen. Daarvoor ontwikkelen we een interactief mobiel Happiness Lab waarin we jouw werknemers spelenderwijs bevragen. Op die manier bekomen we de meest eerlijke en onbevangen resultaten die de doorsnee tevredenheidsenquête vér overstijgt.

Weten is spelen

doodle-paperplane

Wij parkeren weldra ons mobiel lab op jullie parking en zetten de deuren open voor een gamified vragenlijst die je zal verrassen: de vragen komen in een originele spelvorm, waardoor je haast niet anders kan dan spontaan en eerlijk te antwoorden. De resultaten van deze ervaring vertalen we vervolgens naar een programma op maat van jouw noden.

doodle-bus
Wanna 
EXPLORE?
Ontdek jij ook graag hoe ons Happiness Lab werkt? Wij komen graag bij jou langs om onze innovatieve aanpak te laten beleven. 

Cases

doodle-whitepaper-icon