“Een belevingsgerichte aanpak is cruciaal!”

 

HubSpot Video

 

DE UITDAGING

Ghistelinck biedt als Mercedes garage totaaloplossingen voor hun klanten. Het bedrijf heeft 8 vestigingen in heel België. De bal ging aan het rollen toen ze ons onder de arm namen voor een creatieve psychosociale bevraging. De medewerkers reageerden enthousiast en dat smaakte naar meer!

 

DE ACTIE

De resultaten van de bevraging zijn de magische ingrediënten voor onze ambassadeurswerking. Met specifieke kennis over de werkbeleving in het bedrijf, vuren we in elke vestiging regelmatig onze Shots of Wisdom af en bieden zo bouwstenen om van Ghistelinck Autobedrijven een geestige en veerkrachtige werkplek te maken. De ambassadeurs kregen een heleboel concrete tips om de verbondenheid op de werkvloer op een duurzame manier te boosten. Deze training is, net zoals onze bevraging, effectief dankzij een speelse, mensgerichte en wetenschappelijk onderbouwde aanpak.

 

HET RESULTAAT

Na het vergaren van zoveel wijsheid is het tijd dat we met onze ambassadeurs in gang schieten met Shots of Happiness… we kunnen nog niet verklappen hoe of wat, maar stay tuned!

 

Zelf ook zin in extra Happiness? Neem contact op met Ulrich.

Case, Blog

gerelateerde artikels

doodle-whitepaper-icon

Een belevingsgerichte bevraging van de medewerkers bij Makro

Wat is de waarde van een medewerkersbevraging zonder spontane en eerlijke feedback?

Read More

Een schot in de roos BIJ EEG.

Om de uitdagingen binnen hun organisatie beter te begrijpen en aan te pakken, combineerden we onderzoek en verbinding op een speelse manier bij EEG. Een schot in defalse

Read More

SHELL C&T GENT GAAT VOOR MÉÉR!

    DE UITDAGING   Shell C&T Gent zocht een partner om mee te streven naar het gevoel van méér en beter: meer positiviteit, meer goesting, meer verbondenheid, meerfalse

Read More