Employer Branding bij INTRUM

Intrum maakt furore door de medewerkers tijdens een dag vol verrassingen in the spotlight te zetten als echte helden. 

DE UITDAGING

Toen Intrum overgenomen werd door een nieuwe grote Zweedse speler, wilden ze hun medewerkers bedanken voor hun inzet en in de bloemen zetten. Op die manier hoopten ze bij te dragen om van het nieuwe verhaal een succes te maken. Ze wilden de lancering van de nieuwe huisstijl met nieuw logo en nieuwe waarden niet zomaar laten voorbijgaan. Het was belangrijk hier acties rond op te zetten.  

DE ACTIE

Het Hallelujah-concept “We could be heroes” sloot perfect bij deze uitdaging aan. De mensen werden expliciet benoemd als helden van het verhaal. De ganse dag zat vol verrassingen terwijl het bedrijf wel operationeel gehouden werd.

hero-intrum

HET RESULTAAT

Deze big bang is niet onopgemerkt voorbijgegaan. Ze hebben furore gemaakt binnen de grotere groep als land dat er het beste uitkwam. Zelfs op EU niveau werden ze meegenomen als voorbeeld van een vestiging dat de launch niet gemist had.
De mensen voelen zich meer betrokken bij het bedrijf. Ze spreken er nog van. De foto’s hangen nog altijd aan de bureaus.

Intrum_Heroes

 

 

Wil jij je medewerkers een Shot of Happiness geven? Aarzel niet en...

Connect with us

 

Case

gerelateerde artikels

doodle-whitepaper-icon

Happiness Ambassadeurs bij ACCENT JOBS

De interne Happiness Ambassadeurs gaan bij Accent zelf aan de slag om Happiness te verspreiden onder de medewerkers dankzij ons Happiness Ambassador Abonnement. 

Read More

De KBVB speelt kort op de bal met het Happiness Lab

De KBVB kreeg nieuwe inzichten in de werkbeleving van hun medewerkers dankzij het Happiness Lab.

Read More

Hallelujah in gesprek met Niki Mistiaen, Employee Happiness Advisor TVH

  Jongeren hebben de sleutel tot meer werkgeluk zelf in handen volgens Niki Mistiaen, Employee Happiness Advisor bij TVH: “Het begint allemaal met geloven in jezelffalse

Read More