Intrum maakt furore door de medewerkers tijdens een dag vol verrassingen in the spotlight te zetten als echte helden.
DE UITDAGING
Toen Intrum overgenomen werd door een nieuwe grote Zweedse speler, wilden ze hun medewerkers bedanken voor hun inzet en in de bloemen zetten. Op die manier hoopten ze bij te dragen om van het nieuwe verhaal een succes te maken. Ze wilden de lancering van de nieuwe huisstijl met nieuw logo en nieuwe waarden niet zomaar laten voorbijgaan. Het was belangrijk hier acties rond op te zetten.
DE ACTIE
Het Hallelujah-concept “We could be heroes” sloot perfect bij deze uitdaging aan. De mensen werden expliciet benoemd als helden van het verhaal. De ganse dag zat vol verrassingen terwijl het bedrijf wel operationeel gehouden werd.
HET RESULTAAT
Deze big bang is niet onopgemerkt voorbijgegaan. Ze hebben furore gemaakt binnen de grotere groep als land dat er het beste uitkwam. Zelfs op EU niveau werden ze meegenomen als voorbeeld van een vestiging dat de launch niet gemist had.
De mensen voelen zich meer betrokken bij het bedrijf. Ze spreken er nog van. De foto’s hangen nog altijd aan de bureaus.
Wil jij je medewerkers een Shot of Happiness geven? Aarzel niet en...