Employer Branding bij INTRUM

Intrum maakt furore door de medewerkers tijdens een dag vol verrassingen in the spotlight te zetten als echte helden. 

DE UITDAGING

Toen Intrum overgenomen werd door een nieuwe grote Zweedse speler, wilden ze hun medewerkers bedanken voor hun inzet en in de bloemen zetten. Op die manier hoopten ze bij te dragen om van het nieuwe verhaal een succes te maken. Ze wilden de lancering van de nieuwe huisstijl met nieuw logo en nieuwe waarden niet zomaar laten voorbijgaan. Het was belangrijk hier acties rond op te zetten.  

DE ACTIE

Het Hallelujah-concept “We could be heroes” sloot perfect bij deze uitdaging aan. De mensen werden expliciet benoemd als helden van het verhaal. De ganse dag zat vol verrassingen terwijl het bedrijf wel operationeel gehouden werd.

hero-intrum

HET RESULTAAT

Deze big bang is niet onopgemerkt voorbijgegaan. Ze hebben furore gemaakt binnen de grotere groep als land dat er het beste uitkwam. Zelfs op EU niveau werden ze meegenomen als voorbeeld van een vestiging dat de launch niet gemist had.
De mensen voelen zich meer betrokken bij het bedrijf. Ze spreken er nog van. De foto’s hangen nog altijd aan de bureaus.

 

 

Wil jij je medewerkers een Shot of Happiness geven? Aarzel niet en...

Connect with us

 

Case

gerelateerde artikels

doodle-whitepaper-icon

Een citytrip tijdens de pauze bij Mobile Vikings

De medewerkers van Mobile Vikings konden samen op citytrip naar Barcelona, gewoon tijdens de pauze op het werk zelf.

Read More

“Een belevingsgerichte aanpak is cruciaal!”

Hallelujah sprak met Danny Vermeulen, Global HR Manager bij Ghistelinck Autobedrijven. Samen met de medewerkers gaven we de verbondenheid en de veerkracht op defalse

Read More

Nyrstar en The Labs: een match made in heaven

Enthousiaste arbeiders en een responsgraad om u tegen te zeggen: onze Labs hielden halt bij Nyrstar en dat wierp z’n vruchten af.

Read More